Re: Czy certyfikat Helionu wygasl 27 lipca 1998 ? Re: autoryzacje CC w internecie (moim zdaniem)

Autor: Michał Mierzwa (mmierzwa_at_blaszok.silesia.linux.org.pl)
Data: Wed 03 Feb 1999 - 08:40:09 MET

Expert pisze:
> [...]

Słuchajcie, z nim się trzeba we wszystkim zgadzać i głaskać po
główce, bo inaczej zapisze nas wszystkich do Anti-Polip Campaign
Ltd (R) (TM) i przez lata się nie pozbieramy... A może nawet
załatwi tak, że nam karty kredytowe w kieszeniach eksplodują i
pourywają co wrażliwsze części ciała :->

Mumin

--
 *****************</body> Kilroy was here </html>***************** 1
 Michał M Mierzwa		http://www.cto.us.edu.pl/~mmierzwa 2