Re: Amatorskie sieci komputerowe

Autor: Grzegorz Szyszło (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 03 Feb 1999 - 11:10:11 MET

Sławomir Cichowlas wrote:

> No wlasnie ... a jak to jest z kablami na blokach? (lub miedzy nimi)
> PAR (Panstwowa Agencja Radiokomuniacyjna) nie bedzie sie czepial?
> Hm... w/g mnie nie powinen, ale jak wiadomo 'prawo' czasami nie jest do
> konca logiczne ...

> Sławecki

siec wewnatrz bloku ? toz to by sie zaraz posypaly nakazy demontowania
sieci komputerowych na kazdej uczelni, w kazdej firmie ktora zajmuje
duzy budynek, chocby takie PKO czy ZUS :)
czepia sie kogokolwiek, to beda sie musieli tez ich przyczepic. czyli
rezerwa bezpieczenstwa przed glupimi urzednikami jest :)