Re: Czy certyfikat Helionu wygasl 27 lipca 1998 ? Re: autoryzacje CC w internecie (moim zdaniem)

Autor: Bart Czardybon (czarNOSPAM_at_pik-net.pl)
Data: Tue 02 Feb 1999 - 09:20:35 MET

In pl.listserv.polip Expert <expert_at_friko.onet.pl> wrote:

> Wszedlem na strone Helion http://www.helion.com.pl/ i doszedlem do
> transakcji platnych karta kredytowa.
> Informacja certifikatu jest taka, ze certyfikat wygasl
> 27 lipca 1998 !!!
> Prosze sprawdzic.
> Oznacza to chyba ze nie wykupiono przedluzenia certyfikatu.

Co wygaslo 27 lipca ? Moze twoje windowsy, albo co ? Przeczytaj
dokladnie i potem z slownikiem sobie przetlumacz ...

Certyfikat https://www.helion.com.pl:

--------
This Certificate belongs to:
 www.helion.com.pl
 Wydawnictwo Helion sp. z o.o.
 GLIWICE, PL

This Certificate was issued by:
 Thawte Server CA
 server-certs_at_thawte.com
 Certification Services Division
 Thawte Consulting cc
 Cape Town, Western Cape, ZA

Serial Number: 23:5F
This Certificate is valid from wto sie 18, 1998 to śro sie 18, 1999
Certificate Fingerprint:
4C:05:41:5A:96:6C:64:15:DD:D6:90:7E:19:67:ED:BE

Nie chce mi sie tu dluzej rozpisywac - slowem: masz stara przegladarke,
z serii 3.x , a one zawieraja stary tzw. root certificate Thawte ktory
wygasa w lipcu 1998, poczytaj sobie jak sobie upgradnac certyfikat
w przegladarce na:

http://www.thawte.com/certs/server/rollover/contents.html

--
Bartlomiej Czardybon, System Administrator             PiK-Net Sieci Rozlegle
e-mail: czar AT pik-net.pl                                         BC374-RIPE