Re: Dwie koncepcje, czyli co futszakowi chodzi po glowie...

Autor: gomis (gomis_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 02 Feb 1999 - 08:29:28 MET

Przychylam się do myśli futszaka.
Uważam, żę InterNet dla TP.SA to dobrodziejstwo.
TP.SA udostępniło InterNet nie w ramach dobroci dla ludu. Chodziło głownie o
to, że utrzymanie łączy w godzinan małego ruchu też kosztuje. Trzaba takie
łącza nadzorować, zapuszczać testy no i poprostu są i.... nie zarabiają.
InterNet spowodował iż nie ma łączy leżacych odłogiem.

Mój przedmówca Michal Szokolo powiedział:
>Ależ firma traci. Za te same pieniądze, jakie kosztuje upgrade sieci,
>można podłaczyć X nowych abonentów i ściągać z nich obecne, >bandyckie
>stawki.

Tak. Ale ilu tych X abonentów TP podłączy ? I napewno oni nie wygenerują
takiego ruchu jak InterNet. TP zarabia przecież nie tyle co na samej wykości
stawki (to ogranicza rych poza miastowy i międzyn.), ale na jej ilości.

Pozdrowienia gomis