Re: Spostrzezenie na temat NASK

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Sun 31 Jan 1999 - 21:42:13 MET

: Jedno i drugie. Ale takze: brak nadzoru. Albo ze strony organu
: zalozycielskiego, albo ze strony klientow.
: A ktory klient poskarzyl sie w KBN albo w Ministerstwie Lacznosci, ze
: NASK nie jest profesjonalny?
Napisalem w sierpniu do przewodniczacego sejmowej podkomisji d/s ochrony
praw konsumenta i czekam na odpowiedz ;). Zlozylem tez kiedys kilka
pisemek do dyrektore nask np. skarge na zachowanie pani prawnik tej
instytucji, z ktora chcialem wyjasnic kilka kwestii dotyczacych lamania
regulaminu, zas pani powiedziala, ze nie zaprasza mnie do siebie
i zamknela sie w pokoju. Na odpowiedz czekam caly czas. Jedyna odpowiedz
jaka dostalem z nask po tym, jak ukradli mi domene, byla nie na temat.
Dyrektor Hofmokl byl do tego stopnia chamski, ze pozwolil sobie napisac,
iz domene zarejestrowano w wyniku mojego natrectwa.
Wracajac jeszcze do prawa itp.. Jak moge konkurowac z firma sfinansowana
z moich podatkow?