Re: Spostrzezenie na temat NASK

Autor: Sergiusz Pawlowicz (ser_at_serek.arch.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 01 Feb 1999 - 13:14:27 MET

Jan Rychter <jwr_at_rgstudio.com.pl> wrote:
> Chciałbym zauważyć, że ostatnie działania NASK: wielogodzinne przerwy w
> funkcjonowaniu sieci w piątek i w sobotę, wykazują albo brak kompetencji
> albo kompletny brak szacunku dla klienta, albo jedno i drugie.

ee, nask jest super, my we wroclawiu mamy jeszcze przygody z wask-iem,
naszym lokalnym niedouczonym naskiem, do tego, ze siec nie dziala w
weekendy, to juz sie przyzwyczailismy: obsluga calej wroclawskiej sieci
akademickiej pracuje od 9 do 16 w dni robocze, jesli cos sie stanie poza
tymi godzinami, mozna jedynie modlic sie o zanik napiecia, ktory laskawie
zrestuje routery. ale ostatnio - niestety - zainstalowano UPSy, wiec jak
sie cos wylozy o 17 w piatek, nie ma zmiluj sie.

> Przerwy były niezapowiedziane i raczej nie wynikały z awarii urządzeń,
> wyglądało to na planowe rekonfiguracje. Telefony nie odpowiadały albo
> były zajęte. Na coś takiego duży provider może sobie pozwolić tylko w
> Polsce, gdzie rynek usług internetowych jest śmiesznie mały, providerzy
> mają szersze łącza do świata niż między sobą, a routing robiony jest
> wszędzie statycznie z access-listami (z BGP "na dokładkę", żeby ładnie
> wyglądało).

ee, to po prostu jest mafia - jezeli prywatyzacja nie nastapi
wystarczajaco szybko, to politycy z tepymi sowieckimi mordami ciagle beda
blokowali wszelkie drogi, w tym teleautostrady. zeby ini mogli podzielic
sie latwa kasa zelatynowa, my musimy cierpiec.

a zreszta, janku, chyba dwa lata temu mowilem ci o 'polszy', a ty sie
pytales, o co wlasciwie mi chodzi. o to. wlasnie o to.

nie martwcie sie, za czterdziesci lat bedzie juz w miare normalnie.
ja dozyje.

--
http://pl.qmail.org/~ser/              icq#27579212
weź kredki i namaluj jej słońce (albo zapal lampkę)