Re: Spostrzezenie na temat NASK

Autor: Maciek Uhlig (muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl)
Data: Sun 31 Jan 1999 - 20:54:15 MET


Jan Rychter (jwr_at_rgstudio.com.pl) wrote:
> Chciałbym zauważyć, że ostatnie działania NASK: wielogodzinne przerwy w
> funkcjonowaniu sieci w piątek i w sobotę, wykazują albo brak kompetencji
> albo kompletny brak szacunku dla klienta, albo jedno i drugie.

Jedno i drugie. Ale takze: brak nadzoru. Albo ze strony organu
zalozycielskiego, albo ze strony klientow.

A ktory klient poskarzyl sie w KBN albo w Ministerstwie Lacznosci, ze
NASK nie jest profesjonalny?

-- 
Pozdrowienia,
Maciek


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:19:18 MET DST