Re: Oplaty za domeny

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Sun 31 Jan 1999 - 21:26:51 MET

: Na stronie NASKu napisano ze teraz bedzie sie placilo
: co roku, a nie jednorazowo.
: Ale nie jest sprecyzowane, czy za noworejestrowana domene,
: czy za te kiedys zarejestrowane tez.
: A jesli za te kiedys, to czy to zgodne z prawem?
Pracownicy nask twierdza, ze za wszystkie zarejestrowane, rowniez
wg. regulaminu, w ktorym nie bylo o tym ani slowa. Dyrektor nask
powiedzial mi, ze maja zgode na wprowadzenie nowych zasad wydana
przez ministerstwo lacznosci. Nie wiem, czy dostali zgode na nowy
regulamin, czy tez na okradanie starszych klientow, ale ze slow
dyrektora wynikalo, ze na jedno i drugie. Oczywiscie wszystko
w imie dobra polskich uzytkownikow internetu.
Oczywiscie nie jest to zgodne z prawem, ale to normalne w wypadku
tej firmy. Trudno mowic o zgodnosci z prawem, jezeli nawet wlasny
regulamin rejestracji domen jest przez nask lamany.
Chcialbym jeszcze zwrocic uwage, ze placac za domene nie stajesz
sie klientem nask, wiec byc moze nie masz tez zadnych praw.