Spostrzezenie na temat NASK

Autor: Jan Rychter (jwr_at_rgstudio.com.pl)
Data: Sun 31 Jan 1999 - 10:33:48 MET


Chciałbym zauważyć, że ostatnie działania NASK: wielogodzinne przerwy w
funkcjonowaniu sieci w piątek i w sobotę, wykazują albo brak kompetencji
albo kompletny brak szacunku dla klienta, albo jedno i drugie.

Przerwy były niezapowiedziane i raczej nie wynikały z awarii urządzeń,
wyglądało to na planowe rekonfiguracje. Telefony nie odpowiadały albo
były zajęte. Na coś takiego duży provider może sobie pozwolić tylko w
Polsce, gdzie rynek usług internetowych jest śmiesznie mały, providerzy
mają szersze łącza do świata niż między sobą, a routing robiony jest
wszędzie statycznie z access-listami (z BGP "na dokładkę", żeby ładnie
wyglądało).

--J.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:19:18 MET DST