Re: Prosba . Co z FRIKO.ONET.PL ?

Autor: Tomasz Szymczak (szymczak_at_bg.univ.gda.pl)
Data: Sun 31 Jan 1999 - 09:53:30 MET

Expert <expert_at_friko.onet.pl> napisał(a):
>Mam prosbe ,
>friko.onet.pl nie pozwala mi odczytac poczty.
>Czytanie poczty z ich strony www daje info o 9 listach , a strona
>pokazuje 3. Reszty nie widac.

U mnie fetchmail miał problemy z wyciągnięciem poczty z friko.

Zatelnetowałem na port pop-3 friko i sprawdziłem ile mam wiadomości - 7.
Lecz jak próbowałem je ściągnąć okazało się, że tak na prawdę były tylko
wiadomości 5-7. Skasowałem nieistniejące :> i teraz zdaje się wszystko działać.

>Pod jakim adresem jest administrator tego friko, gdyz chce odcztac te
>listy.

Na stronie onetu jest link do pomocy technicznej. Spróbuj tam.

pozdr.

--
Tomasz Szymczak