Re: Doklejanie reklamy do listow niezgodne z prawem Re: smtp.polbox.com kiedy sie ruszy?

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 29 Jan 1999 - 21:59:42 MET

> Rzeczywiście, wystarczy opracować projekt nowej ustawy, przegłosować
> w komisji ustawodawczej i zebrać większość w Sejmie i Senacie. I co z tego?
Nie pracuje w Sejmie, zatem nie jest to dla mnie takie proste.
A co z tego, to z tego, ze moja korespondencja wysylana do adresata nie
bedzie modyfikowana, opracowywana i inaczej mowiac falszowana.
Bo ingerencja w tresc korespondencji polegajaca na jej modyfikacji
przy uzywaniu np. PGP stanowi jej falszowanie, no chyba ze jak listonosz
dopisze na kartkach pocztowych.

Poczta wita was i pozdrawia i zaprasza do korzystania z uslug/ reklama

a jutro.
biuro podrozy www zaprasza na tanie wyjazdy zimowe/ reklama
to powiesz ok.

> Zaczynam dochodzić powoli do wniosku że żaden z Ciebie Expert, tylko
> właśnie zakłócacz poczucia zdrowego rozsądku -)
A moze twoj system dokleja te smieci do poczty elektronicznej i stad
twoja akceptacja. I stad twoj rozsadek jest zdrowy na potrzeby twojego
systemu reklamowego.