Re: Doklejanie reklamy do listow niezgodne z prawem Re: smtp.polbox.com kiedy sie ruszy?

Autor: Piotr Piatkowski (kompas_at_ceti.com.pl)
Data: Fri 29 Jan 1999 - 21:18:17 MET

In pl.soc.prawo Expert <expert_at_friko.onet.pl> wrote:

> Przeciez napisalem juz, ze zgoda odbiorcy nie oznacza zgody na
> ingerencje w korespondencje na drodze miedzy nadawca a odbiorca.
> Jedynie nadawca moze udzielic takiej zgody, aby do jego listu byly
> doklejane smieci na drodze ku nadawcy.

Wygląda że nie bardzo wiesz o czym piszesz. Wszystkie znane mi serwisy
doklejące reklamy do listów doklejają je właśnie do listów
wychodzących z ich serwisów - czyli np. masz konto na free.polbox.pl,
do Twoich listów doklejane są reklamy, na co się sam zgodziłeś.

Czy może znasz serwisy doklejące reklamy do listów przychodzących?

--
Piotr Piątkowski, Kraków