Re: Doklejanie reklamy do listow niezgodne z prawem Re: smtp.polbox.com kiedy sie ruszy?

Autor: Piotr Kaczmarzyk (piotr_at_provider.pl)
Data: Sat 30 Jan 1999 - 02:03:06 MET

W pl.listserv.polip Expert <expert_at_friko.onet.pl> napisal:
> przy uzywaniu np. PGP stanowi jej falszowanie, no chyba ze jak listonosz
> dopisze na kartkach pocztowych.

Ktoś wysłał do mnie list i wpisał kod '50-900' zamiast '51-604'. Na poczcie
ktoś przekreślił to i wpisał właściwy kod. I jeszcze dopisali 'Przekazane do
UP 34' czy coś takiego. Mam ich podać do sądu?

Innym razem na poleconym miałem 'Adresat nieobecny'. Też dopisane bez zgody
nadawcy.

W ogóle czasem poczta bazgrze mi na moich listach np. 'Adresat wyprowadził
się' (zupełnie jak MAILER-DAEMON).

P.