Re: Doklejanie reklamy do listow niezgodne z prawem Re: smtp.polbox.com kiedy sie ruszy?

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 29 Jan 1999 - 21:52:26 MET

> Wygląda że nie bardzo wiesz o czym piszesz. Wszystkie znane mi serwisy
> doklejące reklamy do listów doklejają je właśnie do listów
> wychodzących z ich serwisów - czyli np. masz konto na free.polbox.pl,
> do Twoich listów doklejane są reklamy, na co się sam zgodziłeś.
>
> Czy może znasz serwisy doklejące reklamy do listów przychodzących?

Zaskoczyles mnie tym twierdzeniem, zatem sprawdzilem i zalaczam:
******
(cut)
If you have any questions about My Deja News, please refer to the
Help page at http://www.dejanews.com/help/help_regstr.shtml

Thanks,
Deja News

-------------------- [ REKLAMA / ADVERTISEMENT ] ---------------------
Wywiad z Jean Michel Jarrem - Kibice w Internecie - Komputerowi agenci
   Nowy internetowy CYBER juz w kioskach! http://www.cyber.com.pl
***

Jest to fragment listu z Deja News na moje b. konto w Polbox.
Nadawca: Deja News
Odbiorca : uzytkownik konta na Deja News
Reklama: doklejona przez Polbox.

> --
> Piotr Piątkowski, Kraków
Zatem mylisz sie .

Czy Deja News godzi sie na taka ingerencje w swoja korespondencje ?
Mozna przyjac ze sie nie godzi. Moge sie zapytac.
A od ingerencji w korespondencje, modyfikacji do falszowania
korespondencji to naprawde bliska droga.

Jezeli korespondencje czyta i przetwarza robot to dodanie dodatkowych
tekstow do korespondencji istotnie ja falszuje , gdyz po przetworzeniu i
zidenksowaniu przychodzacych maili wyszukiwarka da inne wyniki.

Np. slowo reklama bedzie mialo wysoka range, choc strony moga nie uzywac
tego pojecia w korespondencji.

Jacek