Re: autoryzacje CC w internecie i polskie centra autoryzacji

Autor: Leszek Bogdanowicz (bogdanow_at_cnt.pl)
Data: Wed 20 Jan 1999 - 18:28:10 MET

On Wed, 20 Jan 1999, Bartek qla Kulicki wrote:

> witam,
>

> zastanawiam sie czy PolCard (lub inne Centrum Autoryzacji) umozliwia
> autoryzacje kart platniczych real-time w internecie ?

z tego co wiem, to nie. Byc moze w blizej nieokreslonej przyszlosci
udostepnia taka usluge.

> czy ma ktos w tym jakies doswiadczenie ?

Jest jeden sklep internetowy, ktory jako pierwszy i podobno na razie
jedyny ma umowe na autoryzacje i tranzakcje elektroniczne ale na razie nie
real-time. Pozostale sklepy musza sie zadawalac faksowaniem.

> jezeli autoryzacja real-time nie jest mozliwa to czy mozna autoryzowac
> transakcje z karty na podstawie danych dostraczonych przez uzytkownika (np.
> recznie wklepujac je do POSa ?)

Mozna, nie trzeba wklepywac.

Pozdrowienia
Leszek

--
 ___
/   \  ___    Leszek Bogdanowicz         Centrum Nowych Technologii
|  |\ | |       bogdanow_at_cnt.pl         ul. Uphagena 2, 80-237 Gdansk
|  | \| |   tel/fax. (0-58) 3455545     ** www.cnt.pl ** www.wp.pl **
\___/