Re: autoryzacje CC w internecie i polskie centra autoryzacji

Autor: Paweł Krawczyk (kravietz_at_ceti.com.pl)
Data: Thu 21 Jan 1999 - 17:21:14 MET

Leszek Bogdanowicz <bogdanow_at_cnt.pl> wrote:
> z tego co wiem, to nie. Byc moze w blizej nieokreslonej przyszlosci
> udostepnia taka usluge.

Z tego co z nimi rozmawiałem, to nie są tym zainteresowani. Nie wchodzi
w rachubę nawet on-line weryfikacja ważności i wypłacalności danej karty.
Pocieszające jest to, że w tej chwili jeden z dużych polskich banków
przygotowuje system do rozliczania transakcji internetowych on-line.

> Jest jeden sklep internetowy, ktory jako pierwszy i podobno na razie
> jedyny ma umowe na autoryzacje i tranzakcje elektroniczne ale na razie nie
> real-time. Pozostale sklepy musza sie zadawalac faksowaniem.

Od właściciela sklepu przyjmującego karty po SSLu wiem, że
faksy z potwierdzeniem musiał wysyłać tylko przez pierwsze 3 miesiące.

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.com.pl/