Re: autoryzacje CC w internecie i polskie centra autoryzacji

Autor: Szymon Grabowski (szymon_at_gg.pl)
Data: Wed 20 Jan 1999 - 16:33:51 MET

Bartek qla Kulicki <bartek+at+lords+com_at_polska.pl> wrote in message
>witam,
>
>zastanawiam sie czy PolCard (lub inne Centrum Autoryzacji) umozliwia
>autoryzacje kart platniczych real-time w internecie ?
>
>czy ma ktos w tym jakies doswiadczenie ?
>
>jezeli autoryzacja real-time nie jest mozliwa to czy mozna autoryzowac
>transakcje z karty na podstawie danych dostraczonych przez uzytkownika (np.
>recznie wklepujac je do POSa ?)

Nie mam doswiadczenia z PolCardem.... Ponoc oferuja oni cos takiego
, ale kasuja 5%... Musisz miec rowniez certyfikat SSL i secure server
(https://).

W zaleznosci od tego co planujesz, mozesz zdecydowac sie na otworzenie
sobie konta w Internet Billing Company: http://www.ibill.com
Oplaca sie to szczegolnie, gdy chcesz sprzedawac cokolwiek przez Internet
na rynku amerykanskim. Amerykanie maja zaufanie do tej firmy i nie beda
bali sie przeslac numeru swojej karty kredytowej.
Placisz tam co prawda 15% prowizji, ale jest to nadal oplacalne, biorac pod
uwage to, ze cale ryzyko i wszystkie sprawy techniczne bierze na siebie IBill.
Na czeki trzeba czekac ze dwa tygodnie i pozniej 4-6 tygodni na incaso.
Ewentualnie mozesz zrobic wire transfer, ale to oplaca sie dopiero przy
duzych obrotach ($37 od transakcji).

Szymon Grabowski