Re: REQ: lista providerow z laczami z NASK (w wawie)

Autor: J.F. (jfox_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 20 Jan 1999 - 04:20:03 MET

On 19 Jan 99 16:57:21 GMT, Jaroslaw Rafa wrote:
>Co do uczelni to sie troche mylisz, bo znaczna czesc uczelni w Polsce, a
>wlasciwie to MAN-ow, do ktorych podlaczone sa uczelnie, przeszla do sieci
>POL34 (oczywiscie nie w Warszawie...) To, co zostalo przy NASK-u to
>niedobitki ;-). I ja teraz to zapchanie sieci TPSA widze bardzo wyraznie: jak
>sciagam cos np. z innej uczelni, z sunsite'a czy innego podobnego miejsca,
>ktore jest przypiete do POL34, to transfery sa po prostu szalone - po
>kilkaset KB/s :-). Jak tylko probuje przejsc na jakis serwer komercyjny (siec
>TPSA), to... szkoda gadac... :-(.

Obserwujac z Wroclawia, to siec TPSA chodzi calkiem dobrze.
POL34 - doskonale. NASK-edu - jako tako.
Zapchane niemozebnie sa wyjscia w swiat [a raczej dojscia ze
swiata :-)] i do NASK-edu i do TPnet.
I zapchana jest wroclawska bramka miedzy nimi.

Natomiast bawilem sie ostatnio Nask-komecyjnym. Do USA - tak sobie.
Za to do RFN - rewelacyjnie. 300-400ms opoznien, jakis 1% strat.
A pakiety do de leca oczywiscie przez NY - zadziwiajace :-)

No i oczywiscie z Wroclawia do PWr pracowac interakcyjnie sie nie da -

Nask-edu z Nask-com maja bramke ... w Warszawie. No chyba ze PWr juz
nie jest klientem NASK :-)

J.