Re: REQ: lista providerow z laczami z NASK (w wawie)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 19 Jan 1999 - 17:56:33 MET

Dnia 19 Jan 99 o godz. 4:16, J.F. napisal(a):

> Dlugotrwala polityka NASK utrzymywania niebotycznych cen zaowocowala
> przejsciem chyba wszystkich poza uczelniami klientow na lono TPSA :-)
Co zaowocowalo totalnym zapchaniem sie sieci TPSA nawet w obrebie kraju, co
mowic o laczach zagranicznych... :-(
Co do uczelni to sie troche mylisz, bo znaczna czesc uczelni w Polsce, a
wlasciwie to MAN-ow, do ktorych podlaczone sa uczelnie, przeszla do sieci
POL34 (oczywiscie nie w Warszawie...) To, co zostalo przy NASK-u to
niedobitki ;-). I ja teraz to zapchanie sieci TPSA widze bardzo wyraznie: jak
sciagam cos np. z innej uczelni, z sunsite'a czy innego podobnego miejsca,
ktore jest przypiete do POL34, to transfery sa po prostu szalone - po
kilkaset KB/s :-). Jak tylko probuje przejsc na jakis serwer komercyjny (siec
TPSA), to... szkoda gadac... :-(.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl