Re: Sprzeciw: CFV1: pl.internet.polip (glosowanie)

Autor: Rafal Lukawski (rafal_at_polsl.nosplam.gliwice.pl)
Data: Tue 19 Jan 1999 - 16:22:32 MET

In pl.news.nowe-grupy Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

> widze ze autor RFD byl uparty. polip coz to jest ? narosl w jamie ustnej
> ?

> nie raz bylo walkowane zeby bylo pl.internet bez tego polipa,
> bo nazwa jest mocno mylaca :(

Święta racja. Rozumiem, że gdy powstawała lista polip, to trudno było
wymyśleć lepszą nazwę, która by mieściła się w jednym słowie. Teraz
nie powstaje lista polip. Teraz powstaje grupa dyskusyjna, która ma
prawo mieć jasną nazwę. Nie pamiętam czy w FAQ o zakładaniu grup jest
coś mówione o potrzebie uzasadnienia nazwy grupy - w każdym razie
powinno być.

Naturalnie - głos przeciw

> mogl sie wypowiedziec czy chce pl.internet.polip czy pl.internet
  .

Ostatecznie mógłbym zaakceptować pl.internet.dyskusje, ale nazwa jest
trochę nadmiarowa ( w usenecie się dyskutuje, więc po co o tym pisać )
- najrozsądniejszym wyborem wg mnie byloby pl.internet

Pozdrawiam

--
Rafal Lukawski email: rafal(@)polsl.gliwice.pl, voice: (+48) 601 845 428
Jak czytac poczte na komorce ? http://dumb.iinf.polsl.gliwice.pl/email2sms