Re: Sprzeciw: CFV1: pl.internet.polip (glosowanie)

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Tue 19 Jan 1999 - 17:37:47 MET

Rafal Lukawski wystukal(a), co nastepuje:::::
>- najrozsądniejszym wyborem wg mnie byloby pl.internet

A ja uwazam, ze nazwa 'polip' jest dobra, bo, jak pokazuje praktyka na
dotychczasowej grupie, trafia tam malo spamu i malo 'zielonych'
uzytkownikow, ktorzy zadaja pytania nie na temat, albo wyjete jakby prosto z
FAQ'a.

1) pl.internet odpada -- zwali sie tam od razu chmara gosci, ktorzy zaczna
reklamowac swoje strony (jak na pl.comp.www), pytac sie, jak skonfigurowac
Dial-up w Win95, awanturujacych sie o to, ze jakis tam polbox znow nie
chodzi, albo kki znow im skasowalo konta itp. "Przeciez to ma zwiazek z
internetem!" -- odpowiedza na zarzuty.

2) pl.internet odpada po raz drugi, bo dotychczasowy p.l.polip dotyczy
_polskiego_ internetu, a nie internetu w ogole. Nazwa bylaby wiec mocno
mylaca, i dyskusje nagminnie bylyby off-topic.

Zaglosowalem oczywiscie ZA.

./ premax
./ premax_at_hotmail.pl, premax_at_abe.com.pl
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.