Re: Marzenie

Autor: Tomasz Finke (tom_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 13 Jan 1999 - 20:19:11 MET

Pawel Wojciechowski <pawoj_at_home.pl> wrote:
> Bynajmniej nie jest to marzenie ściętej głowy... :) W Szczecinie liczba
> modemów prawie się podwoiła (jeszcze przed Świętami), sukcesywnie
> nowe modemy będą się pojawiały w innych miastach. Nie wiem na jakim
> etapie prac znajduje się Warszawa, ale wiem, że pojawi się naprawdę
> spora ilość nowych dostępów...

W Wrocławiu od poniedziałku o dziwo też można się dodzwonić za pierwszym
razem. Tylko co z tego, że pojawiły się nowe modemy, kiedy przepustowość
sieci szkieletowej na oko pozostała taka sama, a wrocławska bramka
do NASK-u jest tak zapchana, że praca zdalna na uczelnianym komputerze
jest już prawie niemożliwa.

T.