Re: Marzenie

Autor: Pawel Wojciechowski (pawoj_at_home.pl)
Data: Wed 13 Jan 1999 - 17:23:03 MET

>Ja tylko z kamyczkiem do sprawy protestow userzy <=> TPSA. Bardzo bym
>chcial, zeby kiedys jakas grupa, zamiast domagac sie jakichs zupelnie
>nierealnych zmian poprosila w koncu szanownego naszego pol-monopoliste o
>zainstalowanie kilkudziesieciu dodatkowych modemow w kazdym wiekszym
>miescie.

Bynajmniej nie jest to marzenie ściętej głowy... :) W Szczecinie liczba
modemów prawie się podwoiła (jeszcze przed Świętami), sukcesywnie
nowe modemy będą się pojawiały w innych miastach. Nie wiem na jakim
etapie prac znajduje się Warszawa, ale wiem, że pojawi się naprawdę
spora ilość nowych dostępów...

  Pawel Wojciechowski pawoj_at_home.pl
  ICQ: 15202017 * http://pawoj.home.pl/