Re: problem z news.ict.pwr.wroc.pl

Autor: Muczachan (muczachan_at_usa.net)
Data: Tue 12 Jan 1999 - 14:35:50 MET

Andrzej Bort wrote:

[...]
> Domeny ppp z TPSA to nie wiem. Ale ja np. nie daję nawet prawa czytania
> osobom które nie majš _w ogóle_ revDNS. Ty np. nie masz, bo Twoja
> maszyna się przedstawia tak:

> --
> -- Andrzej Bort bort<at>polsl.gliwice.pl, (032)
        A to jest już ciekawe. Po przeczytaniu Twojego posta œcišgnšłem
pl.listserv.polip z news.polsl.gliwice.pl. I na niego odpisuję. Jeżeli
jesteœ w stanie odczytać te słowa, to znaczy, (według mnie) że z
news.ict.pwr.wroc.pl stało się coœ niedobrego, i zaczynam obserwować
pl.internet.komunikaty.

Uszanowania, Muczachan

--
Artur Stępień - "Muczachan"	| Ja sem Elektronicky Murdulec,  |
 mailto:muczachan_at_usa.net	| ja mam flintu i bede hasał...  |