Re: problem z news.ict.pwr.wroc.pl

Autor: Tomasz R. Surmacz (tsurmacz_at_spamfilter.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 12 Jan 1999 - 20:01:36 MET

Muczachan <muczachan_at_usa.net> wrote:
: Andrzej Bort wrote:
: >
: [...]
: >
: > Domeny ppp z TPSA to nie wiem. Ale ja np. nie daję nawet prawa czytania
: > osobom które nie majš _w ogóle_ revDNS. Ty np. nie masz, bo Twoja

<aol> me too </aol>

: A to jest już ciekawe. Po przeczytaniu Twojego posta ~\ci1gn1łem
: pl.listserv.polip z news.polsl.gliwice.pl. I na niego odpisuję. Jeżeli
: jeste~\ w stanie odczytać te słowa, to znaczy, (według mnie) że z
: news.ict.pwr.wroc.pl stało się co~\ niedobrego, i zaczynam obserwować
: pl.internet.komunikaty.

Nic się nie stało na news.ict.pwr.wroc.pl, natomiast TPNET reorganizuje
nazwy dislupów i jak widać już nie nazywają się one *.wroclaw.tpnet.pl,
tylko *.wroclaw.ppp.tpnet.pl. A do tej pory dostep R/W mialy tylko
komputery z *tpnet.pl z okolic Wroclawia. Po zmianie nazw wpadly do
klasy "ogolnej" *tpnet.pl, a przez to tryb dostepu zmienil sie na tylko
do odczytu.

PS. Polecam http://www.agh.edu.pl/ogonki/ bo źle kodujesz polskie literki.

--
ti gnirorrim yb erutangis yreve swercs tI.suriv erutangis a si sihT (__ `_   _)