Re: Pytanie do fachowcow (i monopolisty)

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Tue 12 Jan 1999 - 08:32:28 MET

Michal Rok napisał(a) w wiadomoœci: <369A51B2.AAACC77C_at_waw.pdi.net>...
>Moim zdaniem struktura kosztow jest inna niz 0% zaleznych od minut, 100%
>za gotowosc,

Prosimy o rozwiniecie tej mysli i podanie szczegolow (cyfry).

>i choc urealnieniu nie sprzyja kontrola MŁ nad cenami to
>zadania zniesienia oplat za minuty musza spowodowac, ze TPSA utnie
>polowe abonentow ktorych na to nie bedzie stac. A jak utnie to znowu
>straci troche przychodow (ze nie wspomne o wykonanych inwestycjach w
>kable) i znowu podniesie ceny, i tak w kolko az obnizy dziesieciokrotnie
>stopien telefonizacji kraju i zostana tylko ci, ktorych 300 zl ryczaltu
>(btw. tyle bierze el-net) uszczesliwi.

A nie bierzesz pod uwage, ze El-Net bierze tyle byc moze
dlatego, ze i tak to konkurencyjne dla TePSY (ja od reki biore
taki ryczalt).
Poza tym, gdyby choc malenki sygnal z TePSY, ze idziemy
w strone normalnosci. A tu, albo mam sp...lony odbiornik, albo
te sygnaly wskazuja na podroz w zupelnie odwrotna strone.

Pozdrawiam,

Moi