Re: Pytanie do fachowcow (i monopolisty)

Autor: ROBBO (robbo_at_irc.pl)
Data: Tue 12 Jan 1999 - 09:12:25 MET

Moi napisał(a) w wiadomoœci: <4Mkm2.14297$U1.2596038_at_news.tpnet.pl>...
>Michal Rok napisał(a) w wiadomoœci: <3699AFA8.7E897ADF_at_waw.pdi.net>...
>
>Kosztuje bez wzgledu na to, czy rozmawiam, czy nie - tyle samo.
>Gdyby przez caly miesiac NIKT nie rozmawial, koszt bylby identyczny.

Ale zrozum moj drogi Moi ze nie masz racji bo:
- gdyby byl ryczalt to i koszty by spadly :))) (bo vcaly system bilingowy
mozna by przeznaczyc na zlom na wiekszosci central, zostawic tylko na
tranzytowych)

Ale wracajac do tematu wprowadzajac ryczalt powodujesz ZATKANIE sieci
telekomunikacyjnej, czyli Masz telefon ale nie mozesz zadzwonic.
Jezeli miedzy centrala X a Y jest mozliwe przeprowadzenie 100 polaczen na
raz
to przy isniejeacych impuslach bylo by chetnych na 50 po wprowadzeniu
ryczatlu
na 250 czyli skutecznisc dodzwonienia sie pod DOWOLNY numer spadla by do
30% albo i mniej rozumiesz co to oznacza ???

Zaraz powiesz ze trzeba rozbudowac sieci telekomunikacyjne sek w tym ze
wtedy koszty tej rozbudowy podniosly by ryczalt do 100 albo 200 zl

To juz wole oplaty za impuls

--
 ==  Pawel Kaminski (ROBBO) e-mail: pawelk_at_waw.pdi.net, robbo_at_irc.pl  ==
==    webmaster  http://www.pkp.com.pl/    P.Kaminski_at_pkp.com.pl     ==