Re: Obalam mit TePSY - dobroczyncy ludzkosci

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Mon 11 Jan 1999 - 17:23:50 MET

Jaroslaw Rafa napisał(a) w wiadomoœci: <298A561BD5_at_inf.wsp.krakow.pl>...
Dnia 10 Jan 99 o godz. 5:38, Moi napisal(a):
> Po raz kolejny obiecuje (bo skladalem taka obietnice w prywatnych
> korespondencjach), ze niedlugo juz podam ceny lokalnych
> polaczen w Europie, rozprawiczajac kolejny mit o taniosci
> naszych polaczen.
Kurcze blade, facet, te "mity" to chyba tylko w twojej glowie istnieja...
Bo kazdy na tej liscie juz od dawna dobrze wie, ze:
1) TPSA bynajmniej nie uruchomila 0-202122 w celach charytatywnych, tylko
niezle na nim zarabia
2) polaczenia telefoniczne w Polsce sa jednymi z najdrozszych na swiecie
Wiec z czym ty chcesz walczyc i jakie mity obalac???

Jaaaaarkuuuu! Starego wrobla na plewy chcesz wziac?
Wiem, ze czytujesz nie tylko te liste i nie podejrzewam,
zebys przegladal posty wylacznie dotyczace problemu
'jakie jest haslo na 0800202122, lub wylacznie posty
o zaawansowanych problemach hw/sw. I nie spotkales
sie ze stwierdzeniem, ze dostep 020... jest najtanszy
i jedyny na swiecie? Podobnie, jak rozmowy LOKALNE?
Sama TePSA tak niejednokrotnie twierdzila.
Kto mowi o cenach rozmow na DLUZSZE dystanse?

Albo sie zapedziles sam w kozi rog, albo usilujesz
mnie zrobic w bambuko.
Ponadto, mowie o mitach w Usenecie, biorac poprawke
na wysoka wiedze szanownych subskrybentow polipa
i p.m.telefonia (nie wszystkich, niestety - vide Moi :-)).

Co do zyskownosci 0202122 bylbym (i bylem) ostrozny.
Nie majac wystarczajacych danych - trudno to ocenic.
Nie ma nigdzie nawet sladu danych o tym, jakie sa koszty
i miody na tej operacji.

Pozdrawiam,

Moi