Re: !!! Wazne !!! (off-topic)

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Mon 11 Jan 1999 - 11:55:06 MET

Michal Rok napisał(a) w wiadomoœci: <3699AE59.9AF97109_at_waw.pdi.net>...
PLN!
>Skad bierzesz te 600 zl? U mnie (i w 4 pozostalych oddzialach) prywatna
>dzierzawka 33.600 kosztuje 210 zl, i ma 33.600 a nie 4.800 (gdyby miala
>mniej niz powinna, to taki klient po prostu poszedlby do konkurencji).

Stary, zalatw mi w Kielcach (250 tys. mieszk. - polowa ilosci mieszkancow
Columbus, stolicy Ohio, o ktorym wspominales) cos takiego, a zmienie
zdanie o polskich providerach natychmiast. Bo ja nie potrafie, malo tego,
smiem twierdzic, ze nikt nie potrafi (pomijam tzw. 'lewe' lacza).

>Zapewniam cie ze nie mam czasu na kielbaski i piwo.

Tobie, Michale, choc znam Cie wylacznie z newsgroups, akurat wierze.

Pozdrawiam,

Moi