Re: Pytanie do fachowcow (i monopolisty)

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Mon 11 Jan 1999 - 11:55:00 MET

Michal Rok napisał(a) w wiadomoœci: <3699B173.1B6DA1A7_at_waw.pdi.net>...
>Ok, przyjmijmy w takim razie inny wariant. Ile trwa przecietna rozmowa
>lokalna? 5 minut? Ok, 5 minut to ok. 1.20 zl. Jak zwykli ludzie (nie
>internauci) zareagowaliby na podwyzke cen do 1.20 zl za rozmowe lokalna
>w zamian za zerowa stawke za minute?

W ogole nie wiem o czym mowisz.
1. Sredni czas rozmowy, to 1.5 minuty
2. Skad Ci sie wzielo jakiekolwiek 1.20 zl, a nie 0.00?

Ja mowie caly czas o ryczalcie (oplacie za ponoszenie kosztow
utrzymania TePSY w gotowosci do uslug, bo sama rozmowa
kosztow nie rodzi zadnych - chyba, ze ktos wie o jakichs kosztach?
To wzywam, zeby sie ujawnil.)

Pozdrawiam,

Moi