Re: Bez komentarza...

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Sun 10 Jan 1999 - 00:34:21 MET

Przemyslaw Popielarski wrote:
>Andrzej Bursztynski <____at_pse.pl> wystukal(a), co nastepuje:::::
>
>Abstrahujac juz od dyskusji nad (bez)platnoscia internetu, chcialbym jednak
>uscislic, ktory z nas, Misiu-Pysiu, powinien isc na douczanie z matematyki.
>
>Alternatywa, owszem, mialaby tu zastosowanie, jesli bylyby dwa warunki, z
>czego jeden konieczny do zaistnienia zdarzenia. My mamy natomiast sytuacje
>nieco inna, Misiu-Pysiu Sympatyczny.
>
>Ja pytalem sie Ciebie, Misiu-Pysiu Sympatyczny, jak to mozliwe, ze i ja i
>moj oponent mamy *jednoczesnie* racje. A wiec mamy tutaj typowa koniunkcje,
> [...]

Sorry, Puchatku ale napisałem że obaj macie racje a nie jednocześnie
obaj macie rację, bo każdy ma jej po trochu. Więc może skończmy tę głupią
dyskusję, bo za chwilę się wszyscy dowiedzą że powstaje na żywo nowa logika
- logika polskiego Usenet pod tytułem - TJMR (tylko ja mam rację).

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-