Re: Bez komentarza...

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Sat 09 Jan 1999 - 02:21:11 MET

Andrzej Bursztynski <____at_pse.pl> wystukal(a), co nastepuje:::::
>Co do obu osób - bardzo prosto. Płaci się za połączenie (nadal nie jestem
>pewien czy telefoniczne) i za używanie Internetu (konkretnie TPNET) razem
>za jednym zamachem. Płaci się i za to, i za to. Więc zalecam korepetycje
>z logiki matematycznej - ze szczególnym uwzględnieniem alternatywy.

Misiu-Pysiu Sympatyczny,

Abstrahujac juz od dyskusji nad (bez)platnoscia internetu, chcialbym jednak
uscislic, ktory z nas, Misiu-Pysiu, powinien isc na douczanie z matematyki.

Alternatywa, owszem, mialaby tu zastosowanie, jesli bylyby dwa warunki, z
czego jeden konieczny do zaistnienia zdarzenia. My mamy natomiast sytuacje
nieco inna, Misiu-Pysiu Sympatyczny.

Ja pytalem sie Ciebie, Misiu-Pysiu Sympatyczny, jak to mozliwe, ze i ja i
moj oponent mamy *jednoczesnie* racje. A wiec mamy tutaj typowa koniunkcje,
a nie alternatywe, Misiu-Pysiu Sympatyczny.

Zdanie zaproponowane przez Ciebie, Misiu-Pysiu, wygladaloby tak:

0 AND 1 = 1

co jest wbrew logice, jak sam zapewne sie juz domyslasz, Sympatyczny
Misiu-Pysiu.
Prawdziwe zdanie wyglada tak:

0 AND 1 = 0

a wiec znaczy to, ze jesli jeden z nas ma racje, a drugi z nas jej nie ma,
to *obaj*naraz* tej racji miec oczywiscie *nie*mozemy*, Misiu-Pysiu
Przesympatyczny.

>Tak więc Biedronko ty złota, może EOT? -)

OK, Misiek.

./ premax / w wolnych chwilach Biedronka
./ premax_at_abe.com.pl
./ biedronka_at_abe.com.pl
./ biedroneczka_at_abe.com.pl i co Ci tam przyjdzie jeszcze do glowy :-)