Re: Bez komentarza...

Autor: I.r. tete (telefony_at_radiolink.net)
Data: Sun 10 Jan 1999 - 00:19:43 MET

Przemyslaw Popielarski wrote:

> I.r. tete wystukal(a), co nastepuje:::::
> [.....]
> Moze w ZUS-ie sobie z naszych podatkow takie komputery strzelili, ale w
> firmach - zwlaszcza tych mniejszych - standard to na pewno nie jest.

Bo ty czy ja mamy czas na zajmowanie się kompami - w mojej firmie jest ich aż dwa
:)))) No, niedługo trzeci laptop będzie! święto, hehe. W każdym razie jak na 2-4
osoby tu pracujące 3 kompy to coś.... Jest czas, by się nimi opiekować - wymienić
cdrom na czas, dodać pamięć itp. Natomiast w większych firmach nie ma na to czasu i
pieniędzy. Tam nie można sobie pozwolić na wyciąganie kompa z sieci i grzebanko,
gdzie w międzyczasie pani Czesia pije kafę, bo co innego ma robić. Tak więc w tym
względzie jestem po stronie ZUSu - przynajmniej _od_ręki_ mówią mi jakie mam
zadłużenie - czego nie doczekam się chyba w tym stuleciu od lokalnego urzędu
skarbowego.... Kompy są, ale tylko w księgowości. No i ch., nic od ręki nie
załatwisz.

> ./ premax_at_hotmail.pl, premax_at_abe.com.pl

LMB

--
http://www.tattoo.w.pl