Re: Bez komentarza...

Autor: I.r. tete (telefony_at_radiolink.net)
Data: Sun 10 Jan 1999 - 00:19:16 MET

Lech Szychowski wrote:

> In pl.listserv.polip I.r. tete <telefony_at_radiolink.net> wrote:
> [....]
> : Dlatego, że telefon do twojej dziewczyny 1) nie daje ci kontaktu z informacjami
> : mogącymi zwiększyć wydajność pracy,
>
> Ależ daje. Psychologia pracy się kłania :)

Twój stan emocjonalny to twój problem.
Ja - jako pracodawca nie będę "głaskał po główce" (przesadnie oczywiście) pracownika,
który ma problemy rodzinne i zmniejsza z tego powodu wydajność pracy, tylko po prostu
zastąpię go innym.
Poza tym mowa tutaj nadal głównie o obniżkach z tytułu "hurtowego" zajmowania linii.

> [.....]
> Leszek.

LMB

--