Re: Obalam mit TePSY - dobroczyncy ludzkosci

Autor: I.r. tete (telefony_at_radiolink.net)
Data: Sat 09 Jan 1999 - 20:42:52 MET

Moi wrote:

> Prostuje krazaca po Usenecie plotke, jakoby nasze tragiczne
> 0202122 bylo unikalnym w Europie zjawiskiem dostepu do
> Sieci wylacznie w kosztach polaczenia lokalnego.
> [.....]
>
> Otoz taka usluge oferuje w Wielkiej Brytanii m.in. Dixons Group,
> (www.dixons.co.uk) najwiekszy brytyjski detaliczny dostawca
> energii elektrycznej, na bazie umowy jaka zawarl z drugim
> po British Telecomie narodowym operatorem tego kraju -
> Energis (www.energis.co.uk)

????? A gdzie Cable & Wireless, ex. Mercury?

> [...]
> WSZYSTKIE wymienione firmy NIE stosuja z tytulu udzielania
> dostepu do Sieci ZADNYCH historii reklamowych, ani innych
> upierdliwych dla usera szykan.
>
> Bardzo prosze w zwiazku z tym, nie wazyc sie od dzis
> uzywac balamutnych stwierdzen, ze TePSA to instytucja
> bardziej charytatywna od Wielkiej Orkiestry Swiatecznej
> Pomocy. Jesli TePSA na tym traci, to niech sie Tywonki
> wezma na powrot za zglebianie* historii, nie zarzadzanie
> firma Hi-Tech.
> Jesli ktos zyczy sobie porownac parametry, to do wyzej
> podanych dolacze jeszcze jeden adres, na wypadek,

Drogi kolego:

Poważnym ludziom nie chodzi o to, żeby było tak jak w Europie. Ja osobiście - dla
przykładu - mam to gdzieś. Poważnym ludziom chodzi o to, żeby było taniej, i g....
nas obchodzi ile to kosztuje w UK. Dla wyprostowania, we Francji wanadoo (lokalny
serwis) wcale nie jest darmowy - wręcz przeciwnie, kosztuje całkiem dużo. Polecam
wizytę w http://www.wanadoo.fr (jeżeli nie pomyliłem literek:))).

Postęp opiera się na anarchii. Wszelkie próby organizowania tej anarchii w jakieś
ramy są konieczne, ale natychmiast powodują opóźnienie postępu. Swobodny dostęp do
informacji sprzyja tej "anarchii" - i przydałby się bardzo naszemu bardzo zacofanemu
społeczeństwu.

W każdym razie w większości protestów chodzi o to, żeby było taniej, a mnie - jako
użytkownika - głęboko nie obchodzą problemy naszego ukochanego dostawcy narodowego.
Przestańmy akceptować wymówki, bo tylko tyle słyszy się od lat. Za komuny wymówki
typu "brak możliwości" jeszcze były na miejscu, teraz komuna minęła - i trzeba
potrząsnąć pewnymi osobnikami na pewnych stołkach - Minister Łączności, Prezes TP
S.A., Dyrektorzy poszczególnych zakładów - żeby panom przestało się wydawać, że
telekomunikacja to ich królestwo. Więc odwiedź i popieraj protest futszaka pod
adresem http://www.telefonia.w.pl/protest. Nie siedź na dupie internauto, bo ci się
przyparzy :))))))

> Pozdrawiam,

Rówież,