Re: Pytanie do fachowcow (i monopolisty)

Autor: Pawel Wojciechowski (pawoj_at_home.pl)
Data: Sat 09 Jan 1999 - 14:30:47 MET

>**Zalozenie takie (taryfikacja co 3 min) przyjmuje wylacznie TePSA
>(pan Bog wie, na czym sie opierajac). Proste mnozenie w zakresie
>tysiaca jestem w stanie ogarnac swoim kalekim umyslem.

>Gdybys nadal nie rozumial istoty pytania - obrazowo.
>Jadac taksowka placisz za trzy kilometry 10 zlotych.
>Jadac 300 kilometrow, zaplacisz 1.000 zlotych.
>Dlaczego? Bo taksowka spali 100-krotnie wiecej
>benzyny (w uproszczeniu - pomijam oplate za 'zlamanie
>choragiewki' i inne koszty eksploatacyjne).

A dlaczego kafelkarz wezmie od Ciebie 100x wiecej za ulozenie
300 m2 glazury niz by wzial za wykafelkowanie 3m2 ? W obu
przypadkach uslugodawca sprzedaje swój czas lub czas pracy
swojego sprzetu w który wczesniej sporo zainwestowal. Pozostaje
tylko kwestia czy w tych przypadkach uslug nie policzyc za hurt
i nie taryfikowac wedlug nizszej stawki, ale to juz inna bajka...

  Pawel Wojciechowski pawoj_at_home.pl
  ICQ: 15202017 * http://pawoj.home.pl/