Re: Bez komentarza...

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Sat 09 Jan 1999 - 01:32:33 MET

Przemyslaw Popielarski wrote:
>Andrzej Bursztynski <____at_pse.pl> wystukal(a), co nastepuje:::::
>

>Misiu-Pysiu drogi,
>
>To chyba nie ja, biedna biedronka, mam klopoty z logika, tylko Ty,
>Misiu-Pysiu.
>Jak bowiem jedna osoba mowi, ze internet _jest_ za darmo, a druga osoba
>mowi, ze _nie_jest_ za darmo, to ja naprawde, Misiu-Pysiu, nie rozumiem, jak
>obie moga miec racje.

Widzisz, z całą pewnością jest tak, że za używanie routingu pakietów
IP do/z tzw. TPNET za pomocą telefonu się płaci. Podobnie za używanie
tegoż routingu, Biedroneczko, gdy zestawiasz połączenie nie telefonem
a adapterem ISDN. Może internet jest za darmo, za telefon kosztuje,
może Internet jest płatny, a telefon nie kosztuje. Sam cytowałeś taryfę,
pocztaj dalej na temat ISDN i wytłumacz mi różnicę jak połączenie modemem
analogowym jest "bardziej" połączeniem telefonicznym a ISDN'em mniej
a już np. łączem stałym zupełnie nie.

Co do obu osób - bardzo prosto. Płaci się za połączenie (nadal nie jestem
pewien czy telefoniczne) i za używanie Internetu (konkretnie TPNET) razem
za jednym zamachem. Płaci się i za to, i za to. Więc zalecam korepetycje
z logiki matematycznej - ze szczególnym uwzględnieniem alternatywy.

Tak więc Biedronko ty złota, może EOT? -)

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-