Re: Bez komentarza...

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Sat 09 Jan 1999 - 01:03:31 MET

Andrzej Bursztynski <____at_pse.pl> wystukal(a), co nastepuje:::::
>Biedroneczko, masz duże kłopoty z logiką. Bo z tego co przytaczasz (jak
>najbardziej słusznie zresztą) to obaj macie rację. Biedroneczko.

Misiu-Pysiu drogi,

To chyba nie ja, biedna biedronka, mam klopoty z logika, tylko Ty,
Misiu-Pysiu.
Jak bowiem jedna osoba mowi, ze internet _jest_ za darmo, a druga osoba
mowi, ze _nie_jest_ za darmo, to ja naprawde, Misiu-Pysiu, nie rozumiem, jak
obie moga miec racje.

./ Biedroneczka
./ Biedroneczka_at_abe.com.pl
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.