Re: Bez komentarza...

Autor: Moi (koala98_at_kki.net.pl)
Data: Thu 07 Jan 1999 - 01:38:20 MET

Przemyslaw Popielarski napisał(a) w wiadomoœci:
<770jm1$cbv$2_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Moi wystukal(a), co nastepuje:::::
>To wszystko prawda, dlatego nigdy nie namawialem, ani nie zachwalalem
>0201222. A wrecz przeciwnie. Co nie zmienia faktu, iz ta ledwo chodzaca
>bryka, ktora odpala za 70-tym razem etc. _jest_ za darmo.

Wiec dlaczego nie chcesz jej wziac?
To jest (pozal sie Boze!) usluga z odroczona platnoscia.
Jak wchodzisz - istotnie, nie placisz.
Rachunek przychodzi pozniej (a moze to raczej 'kara umowna'
za korzystanie z fatalnej jakosci 'uslugi bezumownej').

>To, ze moge sobie kupic Omege, nie znaczy, ze Seicento sa za darmo.

???
Mowilem o swojej Omedze i swoim Tepseicento.
A czy jest ono za darmo? - sam musisz sie wreszcie zdecydowac.

>PS. Postaraj sie nigdy wiecej nie przypisywac mi cudzych wypowiedzi, gdyz
>na pewno nie ja mowilem "o blogoslawienstwie, zwanym bezplatnym numerem
>dostepowym TP".

Alez ja Ci niczego nie przypisuje. Wers nie dotyczyl tego co piszesz, tylko
o czym. Przy tym 'blogoslawienstwo' to wylacznie moje slowo (ironiczne).
To moja interpretacja, gdziez Ci ja przypisuje?

>Wrecz przeciwnie - to Ty polemizowales ze mna, gdy twierdzilem, iz 0202122
>nie wychodzi na dobre polskim providerom internetu.

NIGDY nie polemizowalem ze stwierdzeniem, ze numer dostepowy TePSY
jest gwozdziem do trumny dla ISP-ow. ZAWSZE wyrazalem opinie, ze
ISP-owie sa sami sobie winni, przez brak jakichkolwiek zorganizowanych
reakcji na istniejacy stan rzeczy.

>EOT na wieki wiekow i jeszcze dluzej. Amen.

Po raz kolejny zapewniam, ze to dopiero BEGINNING.

Zobaczcie, co sie dzieje na swiecie. Juz w ponad 30
krajach jest zadyma w sprawie ryczaltow na local calls,
w tym w 10 krajach Europy (BTW - u nas nikt nic o tym
nie mowi - to tez symptomatyczne).
W trzech stanach USA wprowadzono ustawowy zakaz
taryfikacji rozmow lokalnych (bo czyniono zakusy na
wprowadzenie metering'u) - teksty zapisow do Waszej
dyspozycji (priv) - mam Maine i Washington.
W absolutnej wiekszosci zadym podnoszona jest
'explicite' rowniez kwestia dostepu do Internetu,
bo sprawa zwykle dotyczy (ex)panstwowych
(ex)monopolistycznych (procz Meksyku - tam sa jaja)
telecomow, ktore wykonuja rejtanowskie gesty
na kazdy sygnal o udostepnienie jakiegokolwiek fragmentu
swojej sieci ISP-om (innym operatorom rowniez).
Zydowski spisek ((C) by Stanczyk) i te rozne New Age
i Echelony sa niewinnymi bajeczkami
w porownaniu z kartelem telecomow.
Dopiero Internet spowodowal, ze dobieraja sie im do dupy
w sposob zorganizowany, metodyczny i zaplanowany.

O szczegolach wkrotce (z jakaz rozkosza!).

Pozdrawiam,

Moi