Re: Bez komentarza...

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Thu 07 Jan 1999 - 10:55:29 MET

Moi wystukal(a), co nastepuje:::::

>Wiec dlaczego nie chcesz jej wziac?

Bo wole bryke, za ktora zaplace, a za to odpali za pierwszym razem i
pojedzie jak dlugo bede chcial.

>To jest (pozal sie Boze!) usluga z odroczona platnoscia.

>Jak wchodzisz - istotnie, nie placisz.
>Rachunek przychodzi pozniej [...]

Rachunek przychodzi... za polaczenia telefoniczne.

>Alez ja Ci niczego nie przypisuje. Wers nie dotyczyl tego co piszesz, tylko
>o czym. Przy tym 'blogoslawienstwo' to wylacznie moje slowo (ironiczne).
>To moja interpretacja, gdziez Ci ja przypisuje?

Chyba powinienes poprawic swoja interpretacje.

./ premax
./ premax_at_hotmail.pl, premax_at_abe.com.pl
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.