Re: Bez komentarza...

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Wed 06 Jan 1999 - 21:16:33 MET

Moi wystukal(a), co nastepuje:::::
>o blogoslawienstwie, zwanym bezplatnym numerem dostepowym TP S.A. :
>Heh - niezla bryka (mowie o Tepseicento) :

[...]

To wszystko prawda, dlatego nigdy nie namawialem, ani nie zachwalalem
0201222. A wrecz przeciwnie. Co nie zmienia faktu, iz ta ledwo chodzaca
bryka, ktora odpala za 70-tym razem etc. _jest_ za darmo.

>'zapaleniec', ktorego Omega i tak szybciej nie pojedzie, niz
>Tepseicento, wiec po co za kazdym razem chodzic na parking...

To, ze moge sobie kupic Omege, nie znaczy, ze Seicento sa za darmo.

PS. Postaraj sie nigdy wiecej nie przypisywac mi cudzych wypowiedzi, gdyz to
na pewno nie ja mowilem "o blogoslawienstwie, zwanym bezplatnym numerem
dostepowym TP".
Wrecz przeciwnie - to Ty polemizowales ze mna, gdy twierdzilem, iz 0202122
nie wychodzi na dobre polskim providerom internetu.

EOT na wieki wiekow i jeszcze dluzej. Amen.

./ premax
./ premax_at_hotmail.pl, premax_at_abe.com.pl
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.