Re: !!! Wazne !!! (off-topic)

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Tue 05 Jan 1999 - 09:57:05 MET

In pl.listserv.polip Wodospad Niagara <futszak_at_wytnijto.tpsasux.com> wrote:

: Guzik mnie obchodzi ze ich regulamin jest taki a nie inny, jesli ktos
: zagraza bezpieczenstwu jakiegos serwera to administrator serwera
: powinien odciac mnie od serwera I POWINIEN MIEC TAKIE MOZLIWOSCI,

Na pewno wiesz, co napisałeś powyżej? Bo właśnie podpisałeś się
pod petycją o umożliwienie jednoznacznego rozróżniania dzwoniących
na 0202122...
Żeby było jasne: ja też się pod tym podpisuję.

--
	Leszek.
-- lech7_at_pse.pl 2:480/33.7                - REAL programmers use INTEGERS -