Re: !!! Wazne !!! (off-topic)

Autor: futszak (futszak_at_WYTNIJTO.tpsasux.com)
Data: Tue 05 Jan 1999 - 18:26:02 MET

On 5 Jan 1999 08:57:05 GMT, Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> wrote:

>: Guzik mnie obchodzi ze ich regulamin jest taki a nie inny, jesli ktos
>: zagraza bezpieczenstwu jakiegos serwera to administrator serwera
>: powinien odciac mnie od serwera I POWINIEN MIEC TAKIE MOZLIWOSCI,
>
>Na pewno wiesz, co napisałeś powyżej?

Tak, wiem dokladnie co napisalem.

>Bo właśnie podpisałeś się
>pod petycją o umożliwienie jednoznacznego rozróżniania dzwoniących
>na 0202122...
>Żeby było jasne: ja też się pod tym podpisuję.

Dokladnie o to mi chodzi, nie mam nic do ukrycia, nie robie nic zlego
w necie i dlatego chce wychodzic na serwery jako ja, zeby nie bylo
potem takich a nie innych niejasnosci jak w przypadku tego pisma, bo
jak sie zaczalem dowiadywac to wyszlo ojojoj albo i jeszcze wiecej.