Re: Bez komentarza...

Autor: J.F. (jfox_at_friko6.onet.pl)
Data: Tue 05 Jan 1999 - 02:24:48 MET

On Tue, 5 Jan 1999 01:11:44 +0100, Przemyslaw Popielarski wrote:
>J.F. wystukal(a), co nastepuje:::::
>
>Ale niektorzy zaplaca nastepne $12-$20 miesiecznie za nastepna linie, [..]

>To naciagana troche teoria.. ale i tak utargujesz swoje na oplatach
>instalacyjnych stu linii z racji przyszlych stu abonamentow regularnie co
>miesiac wplacanych do kasy telekomu.

Moze nawet 200, 300, 400 ...

>Instalacji! Tak zrozumialem Twoje pytanie.
>Instalka $35 dla prywatnych, abonament $20 (kurcze, kolega na drugim koncu
>miasta ma $12... to nie fair ;-)

A jaki jest abonament "firmowy" ?

>Hmm to nie wiem, czy by Ci opuscili z abonamentu, musialbym sie dowiedziec.

Sytuacja o tyle ciekawa, ze jesli ISP bierze ~$20 za dostep dial-up,
a telecom mialby go obciazac drozszym "firmowym" abonanentem,
to sie robi nieciekawie - trzeba miec kilku klientow na linie, zeby
sie oplacalo, a oni wtedy narzekaja ze zajete :-)

J.