Re: Bez komentarza...

Autor: Wodospad Niagara (futszak_at_WYTNIJTO.tpsasux.com)
Data: Sun 03 Jan 1999 - 18:34:42 MET

On Sun, 03 Jan 1999 10:44:41 GMT, jfox_at_friko6.onet.pl (J.F.) wrote:

>Ale prezes o mercedesa zadba, a oszczednosci bedzie szukal gdzie
>indziej - w pierwszej kolejnosci bedzie protestowal ze ceny za niskie
>:-)

jak bedzie konkurencja to troche glupio...

>Czy mi sie wydaje ze to Ty pisales "jak druty juz leza to dlaczego ich
>nie wykorzystac". A tu sam popierasz, ze owszem, wykorzystac, ale
>zedrzec z abonenta :-)

przy tak symbolicznych oplatach abonemenmtowych szuka sie zarobku
gdzies indziej.

>Swoja droga - dlaczego zastrzezenie nr telefonu kosztuje, i to co
>miesiac ? Skladka na pensje straznika ktory pilnuje ?

A wedlug nowego regulaminu nie jest przypadkiem free ???

>Poczta glosowa akurat zajmuje pamiec i radiowe pasmo, wiec jej
>uzywanie kosztuje.

jak oddzwania to robi to w momencie, kiedy siec nie jest taka
zapchana, a pamieci to zajmuje bardzo malo. przy okazji abonent
dzwoniac zamiast uslyszec komunikat o niedostepnosci slyszy skrzynke
glosowa a na konto operatora doplywaja pieniadze :-)

>Taki CLID "nic nie kosztuje" - ale jest niezlym pretekstem do
>podniesienia ceny :-)

bo jest usluga z ktorej skorzysta bardzo wielu ludzi, pozatym wplywa
na zwiekszenie jalowego ruchu (bo nie odbiore telefonu od szefa, a
potem udam ze mnie nie bylo w domu...)

pozdr
futszak
0603 237728
http://www.telefonia.w.pl

<reklama>
Telekomunikacja Polska S.A.
laczy nas coraz mniej,
teraz juz 7200bps po
promocyjnie podwyzszonej od 1go stycznia cenie !!!
</reklama>