Re: Bez komentarza...

Autor: rudy102 (rudy102_at_free.polbox.com)
Data: Sun 03 Jan 1999 - 17:45:15 MET

>Oi, to się do polityki nie nadajesz :))))))

Czlowieku, ja pisze na grupe telefonia, a nie zwracam sie do spolecznstwa.
Jak mam gadac z idiotami to uzywam innych techink. Lizac d.. kazdy umie,
pytanie tylko czy kazdy chce.

>Ja wiem. Denerwuje cię to, że są ludzie, którzy chcą myśleć i są ludzie
którzy nie
>chcą myśleć - a między nimi jest jakimś dziwnym trafem równowaga - bo ci co
nie myślą
>mają więcej głosów albo więcej do powiedzenia.
Nie denerwuje mnie tylko to ze Ci gorsi mysla, ale im to nie wychodzi.Sa tu
ludzie ktorzy dostaliby orgazmu, jesli TPSA obnizylaby taryfikacje za net o
pare procent, a to jest za malo.
Tu musze nastapic powazne zmiany. Net jest stanowczo w Polsce za drogi.
pat