Re: Bez komentarza...

Autor: I.r. tete (telefony_at_radiolink.net)
Data: Sun 03 Jan 1999 - 14:23:36 MET

rudy102 wrote:

> I.r. tete napisał(a) w wiadomości: <368E8AAC.EF86DCA4_at_radiolink.net>...
> [.....]
>
> Pomysl raczej o czyms innym, nadawca i dobiorca i tak maja juz ten sprzet
> lub beda go wkrotce miec. Ze nie wszyscy. Ze np. w takiej biednej Somalii
> nie maja. Trudno, ale maja go ludzie ktorzy sa na laczach miedzynarodowych
> najwiecej bili telekomom kasy. To wlasnie ich one straca. "Biednemu zawsze
> wiatr wieje w oczy"
> Do tego zwroc uwage, ze sa firmy ktore oferuja juz rozmowy przez net ludziom
> kotrzy nie maja kompow.

Racja. No, może pewna racja. Masz na myśli biznesy jako odbiorców rozmów via IP (inet
generalnie). OK, może to jest sprawa przyszłościowa, ale na dzisiaj poleganie na tym
to duże ryzyko. A w biznesie liczy się niezawodoność - bo co powiesz klientowi? Że
nie zadzwoniłeś, bo modem był źle skonfigurowany a technik poszedł do domu?
Rzeczywiście, w przyszłości voice over IP napewno będzie wykorzystywany, ale myślę,
że pierwszy krok należy do dostawcy.

> [ciach]
>
> Na koncu wypowiedzi byl smieszek, ale faktycznie denerwuje mnie juz
> tlumacznie tego co dla mnie jest oczywiste.

Oi, to się do polityki nie nadajesz :))))))

> Albo brak mi talentu, albo nie wiem....;-) To juz ktorys z listow.

Ja wiem. Denerwuje cię to, że są ludzie, którzy chcą myśleć i są ludzie którzy nie
chcą myśleć - a między nimi jest jakimś dziwnym trafem równowaga - bo ci co nie myślą
mają więcej głosów albo więcej do powiedzenia.

> pat

LMB

--
http://www.tattoo.w.pl