Re: Bez komentarza...

Autor: rudy102 (rudy102_at_free.polbox.com)
Data: Sun 03 Jan 1999 - 17:45:37 MET

I.r>> NIe jest tak dobrze jak myslisz;-) W USA tez sa zlodzieje, zebracy,

>Sprecyzuj. Chodzi ci o jakość połączenia? Czy treść wymienianych informacji
?:)))))

>No, chyba o cenę...... tu się absolutnie zgadzam.

W USA znacznie czesciej ludzie korzystaliby z rozmow voice przez net, gdyby
roznice miedzy rozmowami lokalnymi, miedzymiastowymi oraz miedzynarodowymi
byly wieksze. Te roznice sa wieksze w Polsce. Juz wysylanie faksow do USA w
duzych firmach przechodzi przez bramki netowe. Bo po co mam placic w Polsce
za polaczenie ze Stanami, jesli moge to przepuscic przez net bezposrednio do
kompa kontrahenta lub moge skorzystac z usugi frimy w USA, ktora mi ten faks
odbierze na swoim kompie a potem pusci po swoich telefonach w USA.
pat