Re: Bez komentarza...

Autor: rudy102 (rudy102_at_free.polbox.com)
Data: Sun 03 Jan 1999 - 01:57:35 MET

J.F. napisał(a) w wiadomoœci: <3694b503.4988133_at_news.ict.pwr.wroc.pl>...

>Skad ta oczywistosc wynika ? Z zachcianek abonentow ?
>Jak na razie to UA zarzuca TPSA ze lokalne rozmowy ma za tanie :-)

Ta oczywistosc wynika z postepu technicznego, cen po ktorych mozna
sprzedawac te uslugi, a zarazem z zyskow osiaganych na tej usludze oraz z
konkurencji.

>Swoja droga - chetnie bym sie dowiedzial ile w USA kosztuje telefon -
>ale nie obywatela, tylko np firme. A ile placi ISP za 100 linii ?

>Gdzie, kto ?
Nie mam linku, a przynajmniej nie chce mi sie szukac. Byc moze byl to
EL-net. Nie pamietam. W woj. szczecinskim 150 zl ryczalt za rozmowy
miejscowe i net (wspolpraca z Multinetem). Popytaj na grupie.
W kazdym badz razie masz tu dowod na to co wczesniej mowilem o ryczalcie za
miejscowe rozmowy i net.
(mam nadzieje ze czegos nie przeoczylem, a jakby co to popraw;-)

pat