Re: Bez komentarza...

Autor: rudy102 (rudy102_at_free.polbox.com)
Data: Sun 03 Jan 1999 - 01:57:45 MET

Jaroslaw Rafa napisał(a) w wiadomoœci:
<199901021612.RAA27508_at_ultra.wsp.krakow.pl>...
Dnia 31 Dec 98 o godz. 5:36, rudy102 napisal(a):

> Nie bede tu bral pod uwage impulsu inicjujacego (22 grosze), gdyz jest to
> wielkosc malo istotna. Wielokrotnie na jednym impulsie inicjujacym udalo
mi
> sie byc na necie po 30 godzin.
Ja nie korzystam z callbacku (w Krakowie nie ma), ale na tym jednym
impulsie to zwykle udaje mi sie sciagnac cala poczte z serwera i wyslac to,
co czeka u mnie na komputerze w kolejce! Wiec w bardzo wielu przypadkach
ten jeden impuls mi w zupelnosci wystarczy. Trudno zatem twierdzic, ze jest
on "malo istotny"!!!
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl

No tak, tylko ze sa ludzie ktorzy wykorzystuja net do innych celow. Ja
czasmi potrzebuje byc on line przez kilkanascie godzin. Nie interesuje mnie
duza przepustowosc. Wystraczy te 0,3 kb/s.
pat